Hissar & Dissar

Hissar

♥ Att det bara är 3 veckor kvar tills jag ska tillbaka till doktorn.
 - Kan bara hoppas att ryggen är frisk nu efter 12 veckor, dom har varit riktigt hemska men om jag ska vara ärlig så har det inte tagit så fruktansvärt lång tid...

Att våran statestik va övergrym igår!
 
- där snackar vi besöksrekord om man jämför med innan, både jag och Lisa älskar er! :D

Att jag köpt veredus skydden.
 
- Dock har dom inte kommit än men jag väntar på dom, vet att jag kommer vara nöjd!

Dissar

x Att skolan börjat...
 
- alltså, är någon glad över att skolan börjat? Dock tycker jag att jag och Lisa är duktig som fixar tidsinställda!

x Att jag antagligen inte kommer få börja rida på ett tag
 
- har ju verkligen ingen aning om hur länge till jag kommer få vänta med ridningen.. det suger verkligen!

x Att jag inte hade mer pengar
 
- önskar verkligen att jag hade flera tusen att shoppa med på gbg horseshow, det hade varit underbar!



tur att du är så underbar iallafall! ♥


Kommentarer
Postat av: isabella

vad är det som har hänt med ryggen? Du får berätta i ett avskilt inlägg :D

2012-01-10 @ 14:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0