Fredagen 6 januari 2012

Känns som att jag har varit i stallet i en evighet,  trots kylan som ligger på här i tulebo. Var i stallet redan vi halv 1 och inte hemma fören 5. Idag var det tänkt att det skulle bli ett dressyrpass, dock var paddocken stenhård så vi bestämde oss för att rida i sommarhagen i stället. Hästarna var något pigga och tyckte inte alls att man skulle rida dressyr när man kunde galoppera, så ridpasset blev inte så seriöst som jag egentligen hade planerat, dock var det riktigt kul att galoppera på lite, riktigt härligt! Skrittade även ut i ca 40 minuter så ridpasset blev ungefär 1 timma och 20 minuter, men det gillar båda jag, Parya, Smilla och Vårvind. Riktigt härlig stalldag.

Tog även lite bilder underdagen, dock tagna med min lilla kamera, därav kvalitén.






Parya och Smilla


Dagens outfit a ´la Vårvind.

Schabrak: BR
Benlindor: BR
Paddar: Tror dom är från något random place.
Träns: inte helt säker faktiskt, tror det är Globus. (dock är det väldigt gammalt.)
Pannband: Hööks. (Nytt ska ju införskaffas på horseshow då detta börjar tappa stenar.)
Sadel: Appaloosa någonting.
Täcke: Vet inte.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Fiiiina vårvind!

2012-01-06 @ 19:21:43
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0