14/1

Ledsen för dåligt bloggande, orkar dock inte berätta varför men det har bla. med gymnasievalet att göra.

I Fredags kunde vi bara skritta ut en liten sväng runt sporren, jag, Linda, Parya, Vårvind, Trident & Smilla. Det var stenhårt ute och smilla har ett litet sår på vänster fram och måste därför hålla sig borta från geggigaställen. Vårvind vad pigg, det blåste en massa + att hon hade sina tre kompisar med. Hon tyckte skritt var lite halv tråkigt men sådant är livet, bara att leva med det.

I morgon ska Parya fota mig och Vårvind när vi rider i sommarhagen lite så hoppas verkligen att vädret är på våran sida! Lite nya bilder ahr ingen dött utav, right?

Bjuder på två bilder på mig & absolut bästaste parya.
- världens absolut bästa vän!





Kommentarer
Postat av: paryaa

Jag vet att jag är bäst! Fast det är ju alltid trevligt att höra <33333

2012-01-15 @ 15:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0