Hundinläääägg

Idag ska jag vara hundvakt i en vecka framåt eller mer (Ni hajar inte hur glad jag är , JAG ÄLSAR HUNDAR!!!!)
Hunden heter Tila, vet dock inte ras än men hon ska tydligen se ut om en golden retriever fast i mindre format och hon är tydligen jätte snäll och lydig! Så om allt går bra så ska hon få bo här ett litet tag, hoppas verkligen att allt funkar med svea. Tila beräknad komma ungefär 2 - kvart över två men jag gissar på attd et blir ungefär vid 3 för han som ska lämna hunden är alltid sen ! HAHA.

Självklart kommer det komma bilder på henne sen ! :D

Det blir inte Wincent öfren imon för mig och då får förmodligen tila hänga med till stallet, det blir mys :D

helt efterblivet och intressan inlägg men fan , det står verkligen still i mitt huuvud...


jag och Budda .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0