ULLARED FÖRFAAAAN!

Jag är hemma igen! :D

har inte alls köpt en massa grejer utan enbart grejer som jag verkligen behöver, och jag är nöjd med mina köp. Nu är jag verkligen taggad på sjöis som jag åker till på lördag. Har fotat bilder på allt jag köpt men ni får visa lite respekt för jag fotade inomhus med blixten så bilderna är kganska kassa, haha.






mina ridbyxor som jag inte kan aannat än att älska. 349 kr, asså helt amazing pris !?












och sen bara lite grejer som man måste ha, typ.

Detta var i princip allt jag köpte, imorgon kommer jag uppdatera som vanligt förutom senare på kväller för då ska jag äta middag hemma hos elvira för hon fyller år, puss.

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Fishis

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 21:09:43
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0