Stall Sörgården + Sporred

Idag tänkte jag visa hur vårat stall ser ut uppifrån och våra hagar, för er som bryr sig + Sporred eftersom
att både jag och Sofia rider den väldigt ofta. Kanske är kul för er att veta vart vi rider, hehe.



Vad färgerna är;
Orange; Stallet.
Rosa; Vår paddock med en väldigt cp;ig form som ni ser ganska tydligt ;)
Ljusblåa; Det är Wincent och Sonys vinterhage för tillfället (vet inte om vissa hästar ska byta hagar till vintern.)
Blåa; Det bruka vara Trident,wictor och baddis vinterhage men just nu går bara shadi i de eftersom att hon är ny.
Röda; Det brukade vara sunnanvind, Smillas och vårvinds hage men just nu gå trident, sunnanvind och vårvind iden.
Gröna; Det är våra sommarhage typ, vi brukar öppna upp så den röda och gröna blir en stor hage tillsammans.
Svarta; Det är den lilla rundan som jag brukar skritta när jag skrittar fram och av. Den är lagom längd och ganska go faktiskt.



Här ser ni då stora sporred. Denna rids nog av de flesta under vintern eftersom att den är enda rundan som har belysning på vintern. Den tar la ungefär 40 minuter im man skrittar, travar och galopperar, ibland kortare eller längre.

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0