Om ändå världen vore rättvis...

Att sitta på Vårvind känns galet konstigt när man är van vid Wincents pluttiga lilla hals. Herre gud vad jag saknar honom. Jag känner mig så otroligt löjlig, som att jag går i 2;an eller något, men så fort jag ser hans box med hans namn så sköljer sorgen över mig. Jag har till och med råkat gå till Wincent box när jag egentligen skulle gå till Vårvinds. Jag har alltid vetat att Wincent betyder mycket för mig, mer än jag trodde var möjligt men tydligen älskade jag honom mer än jag trodde. Det gör ont, och ändå ska jag fortfarande stå i samma stall. Usch, jag kommer sakna hans underbara breda varma rygg. Om jag bara kunde göra mig själv kortare, det är min absolut högst önskan på hela jorden. Att kunna vara med Wincent tills någon av oss måste lämna jorden. Förlåt för ett till "gud vad jag saknar Wincent" inlägg, men ibland är det skönt att få ut alla känslor, och då är det bra med en blogg. Bara för det ska jag slänga upp ett på wincents rygg inlägg, bara för att jag saknar den.

 

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren- Var med i tävligen på bloggen och vinnen Lá Kim hoppluva i samarbete med Emmishopen!

lite skillnad ja =)

2011-08-01 @ 14:46:51
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0