mina mål (:

Känner att jag måste ta tag i mina dagar då jag knappt gör någonting.
Speciellt inte på loven, fast lov är ju alltid lov!
Men i höstas så hann jag inte så mycket, slöade rätt mycket och så. Käkade godis o annat skit 24/7...
Hehe, det ska ändras på nu!
Lovet är slut & jag ska ta tag i detta! :D

Ska verkligen se till att ha en riktigt rolig säsong med Camaro. Vet inte änns om jag ska fortsätta ha honom och
då är det knappt ett halvår kvar tills jag ska lämna tillbaka honom. Så ska ha riktigt skoj, försöka arbeta lite mer från marken med honom fokusera bättre på tävlingarna och så.

För tävlingarna har jag inga speciella mål, kunna hoppa felfria rundor mest och så tar vi oss det vi kommer. Så känner jag. Vil verkligen inte pressa honom för hårt, han ska få bra självförtroende och känna att han faktiskt klarar av det vi jobbar med :)

Jag måste också kommer igång med att springa, har INGEN kondition, dör efter 3 springsteg typ... :$
hehe, så ska försöka komma ut 1 dag i veckan iaf och springa :D

¨
/Sofiia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0