besluts ångest...

ledsen att det inte blev något inlägg efter igår men min data har några skeva problem och SKA in på lagning inom kort men då länge får ja göra det bästa av situationen tyvärr.

iaf , som ja sa skulle jag ju ta med kamera igår men ja glömde den tyvärr.
Men dom tur va har ja min smidiga lilla mobil som ja tog några bilder med. Dock blir ju inte bilderna alls
i samma kvalité elr nått men dom får duga så länge tkr jag allt.

idag blir det hästvila och förhoppningsvis kaaaaanske det blir till att titta på paranormal activity 2 med
mina super coola kåååmpisar ikväll. Ja kmr bajja ner mej , seriöst !





en inte så glad wincent som måste ut och röra på sig. stackars....

iaf , jag har vääärsta beslutsångest ! Jag har just nu ett par mörkblåa benlindor och sen köpa ett matchande
schabrak som för tillfället inte finns inne. Men iaf , då har ja ju ett sett som matchar om man säger så. Sen så
ska jag även på horseshow köpa ett ljusblått dressyrschabrak (fin ljubblå färg!) med matchande lindor. Då blir det
ju två par elr va man säger. Sen så har jag nu ett rött allround schabrak som faktiskt är rätt snyggt men grejen är
att det är allround och ja tycker personligen mest om dressyr. Så nu funderar ja på om jag ska köpa röda lindor
till det röda schabraket elr inte ? asså wincent är sjukt fin i rött också men det är allround. Asså jag har ingen
aning. Men som det ser ut kmr jag köpa röda lindor också för annars lär det bara bli så att jag vill ha igen och s
kmr jag inte hitta och blablabla. Fast jag kan ju oxå köpa ett rött dressyrschabrak om jag har råd ?
aja jag får se hur jag gör. Beslut ångest, beslut ånget, besluts ångest...

/// Lissssssssssaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp de röda!!!!

2011-01-08 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0