Hiss & Diss

hej aaaalla, eftersom att det inte blev någon hiss och diss igår så
får det blir en nu.. :





ÄÄÄÄÄÄLSKAR DENNA GREPEN!
Vi har en sån i stallet och AALLA vill ha den, haha :D
den är fööör bra, allt åker inte ut och aah, den e bara allmänt lätt att mocka med.
STOR HISS (yy




STOOOOOOR FET DISS !
Denna grep med sån grej bakom är fett tung och klumpig och
enligt mej, ta det inte personligt , så är det amatör hjälp..
det är iaf den uppfattningen jag har fått.. Själv använde jag den i början
när jag var dålig och kunde typ inte mocka med vanlig utan..
SÅ nu ser jag detta som amatöörhjälp..
STOR FET DISS !

hoppas ingen tog någont personligt för det är inte meningen,
detta är alltså mina åsikter och så tycker jag (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0