Hästarna i stall Sörgården.

Som jag sa igår så tänkte jag lägga ut ett inlägg på alla hästarna i stallet todaaayy :)
så här kommer alla med bilder och allt ! :D
(inga bilder är redigerade typ.)



Detta är då Trident. Trident är störst i stallet med sina vääldigt höga cm, hehe.
Han är efter Briar och hans ägare köpte han som tvååring och har sedan ridit in honom
själv. Han är ledare i stallet typ och måste därför komma ut först på morgonen. (intressant fakta, iknow.)



Detta är Baddi. Baddi är en liten islandshäst på 20 år nu , skulle jag tro?
HAn är fett snäll och helt underbart söt. Hahaha , en utav de få islandshästar som knappt har
någon man (; Men han e grymt charmig och söt.


Wictor Window , rider ju då min ena kompis Parya :)
kommer inte ihåg ras eller något just nu men detta är nog en utav världens snällaste
hästar och då överdriver jag inte! Bilder gör honom inte rättvis för han är galet söt IRL :)


Vårvind har jag ju redan skrivit om men iaf,
Vårvind är gammel tanten i stallet, ganska sur men galet stark att rida!
Sjukt duktig på dressyr och förövrig väldigt söt! :) min andra kompis håller på
att provrida henne :D (yyy'


har verkligen inga fina bilder på sunnanvind, men iaf.
Sunnanvind är yngst i stallet och är även dotter till Vårvind.
Sunnanvind är la 4-5 eller något och håller just nu på att ridas in ?
Hon är ganska grinig och så, men hon har la sin charm hon med :D



Sony känner ni ju också igen förmodligen? ;)
Sony ägs av samma familj som äger Wincent men sony rids av den öldsta dottern Malin
och mamman medans wincent rids av mig och joanna. Sony är sjukt nyfiken på i princip allt
och ska tugga på allt. Kan vara ganska sur men oftast är han snäll och charmig (om han inte är i boxen.)
SNäll att rida och hantera :D passar ju just nu honom och Wincent, men ägarna kommer hem på
söndag så då ska jag bara rida wincent igen! :)



Hahaha wincent känner ni ju väääääääldigt väl, så jag tänker inte skriva något om honom (;
men wille ville också vara med på bild ju ;) haha

såå, nu hoppas jag att ni har koll på vem som är vem :D
undrar ni något så är det bara att fråga (yy'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0