trött lisa -,-

heeeeelt sjukt trött är jag...
var uppe vid halv 8 ungefär och morgonfodrade hästarna.
var hemma ungefär halv 9 och gick och la mej igen. Jag pallade inte vara vaken för
mina ögon såg som i dimma typ. HAHA, men när jag la mig så kunde jag typ inte sova?! xD
men tillslut lyckades jag halvsova iaf, men lixom palla. Man blir ändå trött efter.

aja, nog om mig...

Idag ska parya med till stallet så vi ska la rida ut. Jag tar Sony för wincent ska ut
och skritta runt sporred med en liten tjej som heter Hanna (:
et blir bra för honom för han har nog lite ont i kroppen efter igår, hehe..

aja, skriver mer efter stallet..





Hahaha , willes låt (aaa' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0