smart Sofia, Smart...

Nu när jag tänker efter har jag typ gjort världens osmartaste grejer...
 ♦ Halkade påvägen till skolan...
 ♦ Köpte ngn jäkla Mcdonalds kupong av Adam för tio kr. Upptäckte efter att det var "köp en meny och få en cheesburgare på köpet"...  , jag behöver itne jäkla Xtra cheesburgare... -.-'
 ♦ Skrek sedan ut, jag ger bort dom gratis, på skämt. Så kommer David och snor dom från mig, och jag skrek till hnm att jag skämta... men nänä, den skulle han ha :((
 ♦ Gjorde sönder min grep i stallet, skulle fylla på spån men så tog jag i för mkt med mina super muskler o då gick grepen sönder :'(

                                                                     RIP ♥
/SOfiiiA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0