en helt vanlig dag i stallet (yy'

haaaaaaalllllllue bloggen! :D
Jag kom hem från stallet ungefär 4 men har faktiskt inte pallat blogga fören nu , hehe (aa'
Idag red jag, elvira och parya ut på Sony, Vårvind och Wictor.
Gick jätte bra för mig och sony tycker jag faktiskt!
Han lyssna jätte bra även om vårvind sprang och gjorde en hel del konstiga grejer? hehe.
Känner att jag äntligen börjar fatta hur Sony fungerar , vilket är kul :)
så nu det sista dagarna blir det till att ha kul !

Idag fick wincent tyvärr vila...
Och fyfan, han gjorde verkligen så att jag fick ont i hela mitt hjärta.
När ja gick så kom han fram skrittandes till mig och skulle pussas ..
Det var nära jag sket i att åka hem för att mysa med honom, men kände ändå att
jag ville hem. Och sen när vi gick så titta han efter mig som om han försökte säga
"Har du inte glömt något?" Fyfan, han gör verkligen så jag får dåligt samvete den lille skiten.<3

Imon ska iaf Sony få en vilodag efter att ha gått i en vecka nu (:
haha, tror dock inte att han bryr sig så mycket , han skulle nog helst gå varje dag
eftersom att han tycker det är så kul, men nej, imon ska han vila! ;)

Wincent ska jag iallafall rida..
Får se om vi tar en mysig tur i skogen eller om vi kör lite träning i paddocken så han
kommer igång, för han ska vara SNYGG när han åker till sommarbete!
så nu blir det att kämpa.
Men han har faktiskt liiiiite tajt rumpa när han travar och sånt ;)
rajtantajtan (yyy'

Lekte lite i photoshop så här får ni lite biiiilder :D
elr ah, 2 st xD





såå, det var de..
haadé jätte bra, kommer ett hiss och diss inlägg senare :)


haha från och med nu kommer bilden över denna texten alltid finnas
längst ner i mina inlägg så ni ser vem som skrivit, haha ska fixa en ny nån gång när jag orkar ! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vem är vårvind? :)

2011-02-16 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0