Svar på kommentar.



Svar: Jo, det du säger stämmer korrekt. Det är såhär att Vårvind har 2 sadlar, en allround mot hopp, alltså den på bilden, och en dressyrsadel, den svarta som du pratar om. Eftersom att Vårvind i praktiskt taget "är" en dressyrhäst så har hon en finare dressyrsadel och sedan en hoppsadel som är lite "fulare" eftersom att hon hoppas väldigt sällan. Så sadeln på bilden är alltså hoppsadeln, den ser ut som den gör då den har många år bakom sig, haha som tur va är den himla skön att rida i, trots att det är en stübben. (jag är inget direkt an utav stübben då jag anser att dom är så hårda att jag får ont i rumpan. Dock finns det en stübben dressyrsadel som jag älskar, Wincents)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0