old times ~ 2

Det var ridlägret år 2008. Har varit på ranchens 4 gånger, 06, 07, 08 & 09.
08 och 09 slår allt men jag väljer 08 för ah, det var bäst.

Hade Golden och alla kom i samma grupp har jag för mig och åh, vi hade så fruktansvärt kul.

Kommer ihåg, det var typ sista dagen. Jag och Lollo gick efter en tjej som hette Hanna upp i skogen för lollo skulle säga till henne att hjälpa till att städa. Så typ svara hon oss inte utan bara fortsatte gå och plocka sitt jävla gräs?! Så helt plötsligt får hon världens utbrott och typ slänger gräser och börja skrika efter oss och springa efter oss. Asså vi blev så jävla rädda och börja typ kuta som fan tillbaka med henne efter oss, hon kasta sten efter oss också. Jag ba: JOANNAAA!! Så typ springer vi tillbak till stallet så kommer Joanna, Rudén, Julia och alla dom typ springandes och ah, vi bah, hjälp.
Fast såhär efter är det ju väldigt kul att skratta åt, HAHA!! Hon hade seriöst aggressionsproblem!

Har verkligen oförglömliga minnen från Ranchens ridläger :)

Här är ett gäng bilder :)



/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0