Mina mål 2012

Mina mål:
- Bli starkare i vänstervarvet.
- Om någonting går dåligt ska jag inte bara ge upp för att det är svårt, Jag ska fortsätta försöka för att bli ännu bättre.
- Få betyg som jag är stolt över!

Vårvinds mål:
- Få mycket mer muskler.
- Börja arbeta bakifrån istället för att gå på "bogarna"
- Inte springa iväg när det blir jobbigt.

Våra mål:
- Lära känna varandra ännu bättre inom ridningen.
- På bättre tillit för vanandra våga lite på att vi kan.
- Börja träna för Maria ( en tränare) minst varannan vecka.



You can hate but never break me, this is what i'm made of.

2012 är här och jag är taggad och redo för nya utmaninger, och framför allt nå, eller åtminstonde försöka nå mina mål. 2012 ska bli mitt och Vårvinds år, Slponny's år. Detta året ska bli bäst. Om 11 dagar är jag 16 år, och 2012 kommer innehålla förändringar, framför allt börja gymnasiet. Som sagt, jag är taggad - 2012 ska rubba allt, I'm so on this game.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0