+ & - med min ponny

+ Han han är så jävla knäpp, & då menar jag verkligen knäpp.
Alltså han kan få damp men också vara världens gossigaste. & massa mer såklart!

+ Att han är busig
Älskar busiga pollar, fast som inte går till överdrift!

+ Han är smäcker
ingen jävla biffoponny, fast inte heller spinky. Han är lagom!



- Att han kan sega till sig.
Han skulle vara perfekt om han hade lite mer krut i sig, verkligen!

- Han skrapar i stallgången.
En grej jag irriterar mig så grymt på ibland, han lysssnar ju inte heller när jag säger till honom -.-'

Kom inte på mer minus, haha!


Kommentarer
Postat av: Linnea Philipson

Jätte fin blogg! :D

2012-01-14 @ 13:31:03
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0