Svar på gamla kommentarer

Alice om Dagens ridpass:
Brukar du longera Camaro? :)
Nja, nej det brukar jag väl inte. Har gjort det två gånger, han är otroligt duktig på det faktiskt men jag vill inte göra det för mycket då han tröttnar fort på det. Men jag brukar lägga till bommar när jag longerar :)

Minna om världens finaste (L):
Får du ledigt från skolan för de? =)
Yesbox

Frida om NU BLEV JAG LYCKLIG...:
Vart finns den att köpa? :)
På Diskshop & Cdon :)

vanja<3 om Blå Outfit :):
men vad söööt han är i ljusblå :D<3
Visst är han, han passar awesoooooooome i det :D

Några frågor jag tänkte jag kunde svara på, har säkert svarat på dom till era bloggar men tar upp det här med (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0