sur sofia

nu är jag sur.
Mamma o pappa har åkt för att hämta transporten, och det gjorde dom alldeles för sent.
Jag som hade planerat dage, så säger dom att jag ska ta bussen upp sålänge. Kan dom glömma för mamma ska filma lr ta kort och då kommer hon ändå missa för dom är så sjukt sega 24/7.

HATAR när det blir såhär, jag hade ju sagt vilken tid vi skulle åka upp oså gah !!
Dom kunde hämtat den imon eller något.

Jag kommer säkert inte änns hinna att rida för jag tänker inte rida efter vi tatt in dom, blä.
Hela min dag pajade nu ju, åh!

han kommer säkert få vila idag bara för det! :@@


Kommentarer
Postat av: Adina

Men det är väl bara att ta bussen upp och rida, bättre det än att han får stå ju.. Sedan får ni väl filma någon annan dag.. Din mamma kanske hinner?

2011-03-19 @ 15:01:51
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0