Spån, Halm, Torv?

... vad tycker ni är bäst?

Sjävl föredrar jag verkligen inte halm. Usch, jätte jobbigt att mocka i! Gjorde det i 3 dagar när jag var hos fredrika och jag tröttnade redan på halmen. Allt blev ju skit äckligt och jag fick ont i ryggen! haha. Själv föredrar jag då spån blandat med torv och det tycker faktiskt jag är det absolut bästa. Personligen tycker jag att torv ser smutsigt ut eftersom att det är jätte mycket klumpar i vissa. Och spån blir ganska äckligt efter ett tag, speciellt om man har en häst som kissar mycket. SÅ jag föredrar blandat, då ser det bra ut och boxen ser inte så skiten ut. Iallafall om man har en ponny som heter wincent som bajsar allting längs ena väggen och sedan kissar två kisshögar som ALLTID är på samma ställa i princip. Snäll wincent!


(jätte dålig bild då det inte är riktig spån, men aja.)


Torv.


halm. (fast det ser ut som hö elr något? xD)


Kommentarer
Postat av: Klara

Håller med dig :) spån blandat med torv är bäst :)

2011-03-12 @ 12:00:49
Postat av: Anonym

Va med i min bloggtävling och du kan Vinna ett par Roeck-grip sommar från Roeckl värde 357kr!!!

http://hastryttaren.blogg.se/2011/march/bloggtavling-vinn-ett-par-roeck-grip-sommar-f.html#comment

2011-03-12 @ 13:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0