hope u like it (y

mitt bloggande suuuger men jag har verkligen ingen bloggmotivation tyvärr..
därför tänkte jag börja med en lista igen och nu fullfölja den.

Dag 01 – Bild på mig och min häst
Dag 02 – Mitt första hästminne
Dag 03 – Mitt stall
Dag 04 – Foder
Dag 05 – Dressyr med egna åsikter
Dag 06 – Hoppning med egna åsikter
Dag 07 – Natural Horsemanship med egna åsikter
Dag 08 – Trickträning med egna åsikter
Dag 09 – Ridskolor med egna åsikter
Dag 10 – Min drömoutfit
Dag 11 – Hästarna i stallet
Dag 12 – Tävling förberedelser
Dag 13 – Tävlingsdagen
Dag 14 – Veckoschema
Dag 15 – Egen drömtävlingsoutfit
Dag 16 – Mina egna mål
Dag 17 – Mina och Wincent mål
Dag 18 – Wincent's stamtavla
Dag 19 – Ett speciellt hästminne
Dag 20 – Saker jag har ångrat inom ridningen/hästarna
Dag 21 – Jämförelsebilder/texter
Dag 22 – Favoritbild och favorit film
Dag 23 – Det här upprör mig inom ridsporten
Dag 24 – Det här "lyfter mig" inom ridsporten
Dag 25 – Utvärdering av min ridutrustning
Dag 26 – Ett inlägg om utrustnings-hysterin
Dag 27 – Wincent's vardagsoutit
Dag 28 – Hästar jag minns
Dag 29 – Hästar i min närhet
Dag 30 – Mina ambitioner 
Dag 31 – Mina framtidsdrömmar

medans jag gör denna listan kanske får bloggmotivation igen men så länge
får iaf ni något och läsa om och jag hjälp med vad ja ska skriva.
kalas bra !

börjar med 1 redan idag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0