Hööks VS. Veredus VS. Börjes?

blev dåligt med inlägg för min del igår men jag var knappt ens hemma under gårdagen,.
iallafall, idag tänkte jag ladda upp ett inlägg jag hade tänkt göra för länge sedan. Kommer ni alla ihåg att Sofia har lagt upp bilder på ett par benskydd från hööks som är rätt lika Veredus benskydden ? Jag har iallafall hittat ett par till kopior som jag nästan tycker är ännu mer lika. Och dom kommer från börjes.


Hööks kopior.





Veredus (orginalet.)





Börjes kopia.




... jooo, jag tycker faktiskt att börjes är mer lika än höööks. Börjes är ju nästan på pricken. Och om jag ska vara ärlig, så skulle jag kunna tänka dom benkydden från börjes. Jag skulle inte tacka nej till dom och dom se ganska snygga ut. Och alla kanske inte har råd att lägga jätte mycket pengar på ett par benskydd, då är kopian kanska bra. Dock tycker jag att det är ganska tråkigt att man inte kan komma på något eget och hela tiden sno allt. De som säljer veredus benskydd förlorar ju massor på kopiorna eftersom folk lika gärna kan köpa dom..

Detta är ialllafall min åsikt om det hela.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fel ! höööks benskydden liknar meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-06 @ 17:19:14
Postat av: Emma - GrytaGirls

tycker börjes var snyggast!

2011-03-08 @ 16:52:07
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0