Heartland

inl'gget kommer sent men jag har pluuuuggat och tittat på film.

Har några utav er läst heartland böckerna?
Ni vet dom där när det är en tjej som heter Amy som bor på en gård där dom tar hand om problem hästar och så dör hennes maammma och massa sånt? Haha, jag såg iallafall igår att det faktiskt finns en seria av dom böckerna! hela 3 säsonger tror jag? Haha, jag var ju bara tvungen att ladda ner, dock hitta jag itne säsong ett så jag börja på tvåan men man förstår ganska bra ändå. Känns urlöjligt att titta på heartland men den är faktiskt bra och jag gillar den så mobbas inte! (;








"för våra drömmars skull" "Efter stormen"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kan man ladda ner dem säsongerna?

2011-03-15 @ 14:53:29
Postat av: Adina

Jag älskar den serien! Satt och såg 2½ säsonger i somras när jag var strandad i stugan :)

2011-03-15 @ 20:23:14
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Elin

JAG ÄR BESATT ! finns säsong 1-5 på yt!

2012-02-06 @ 19:42:24
URL: http://elinnpelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0