dum Wilhelm som försöker slänga av Lisa :((♥

Jaaa idag bar det då av till stallet igen för att rida Wincent, eller Wilhelm som blev hans namn över dagen. (fråga inte varför, det blev bara så , haha) Wincent var inte sig själv idag. Han var pigg som f*n för att vara wincent och lyssnade inte när jag ville sakta av vilket är det han lyssna på bäst i vanliga fall. Han var rädd för precis allt! Och sprang verkligen och letade efter grejer man kunde bli rädd för. Sen så trippade han fram i världens spändaste trav med öronen pekande rakt framåt och var hur glad som helst och tyckte det var gör kul medans jag satt stutsande barbacka på honom med en nysprejad rygg av glansspray. Så fort jag lättade en aning på tyglarna bar det av i galopp och sparkabakut skulle han också göra. Haha, så jag satt där och försökte hålla mig kvar så gott det gick och försökte dra upp huvudet på honom för att få han att stanna och sluta sparka bakut och allt vad det var. HAHA, en glad wincent och en lite mindre glad lisa (; Nej, men det var faktiskt jätte kul att rida idag. Kanske är det så att wincent börjar få vårkänslor? + att han tappar päls så ah, dom blir ju lite annorlunda (i alla fall vissa hästar/ponnyer.) under den perioden. Haha, jag tappade även räkningen på alla dom gångerna jag var nära på att trilla av, men många var dom. Min korv är han . Wilhelm kände helt enkelt för att få springa lite idag! Det konstigaste var att han inte ens blev svettig och ändå travade vi/galopperade vi i princip hela vägen! Det går framåt.

Nu bjuder jag lite bilder från idag. (mobilbilder tyvärr..)




sötaste wilhelm <3'

(joo, det är okej att skratta åt att jag ser ut som ett uppståppat spöke.)

Dressyrmupparna nästa typ ? :ooo
HAHAH

så vart det slut på biiiiiilder och aaaaallt.


Kommentarer
Postat av: Adina

Hahha! Lill wincent, eller var det wilhelm?

2011-03-16 @ 20:21:37
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Söt polle! :D

2011-03-17 @ 12:27:25
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0