Dagens Ridpass

Red i paddocken idag, det var typ slask men det funkade.
I solen stog det 14 plusgrader idag på termometen, då blev jag glaaaader :D

Camaro var iaf riktikgt go att rida idag, han var frammåt och mjuk och helt underbar.
Hans galoppfattningar var grymma, behövde knappt nudda honom så tog han galopp, inte såhär superfort men riktigt bra. Här super nöjd :D

Jag är taggad till tusen imon :D
Åker ca. halv åtta mot Krk, min start börjar 09.08, nervöööös.

Har en film från när jag red egenom programmet idag, kommer senare :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

imorgon när jag me tävlar kommer jag tänka på hur det går för dig ;)

2011-03-05 @ 18:42:42
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0