Dagens Resultat :D

Tävlade ju på Krk idag, red en LC:1.^Lastade, åkte dit, blabla.
Red fram, han kändes bra. Lite spänd men slappnade av emellanåt.
Sen fick jag gå inte i manegen o rida lite där medans hon andra red. Så jag red runt där inne, travade och han kändes sååå fin. Sen kom jag inte på banan och då spände han sig lite och var rädd för dommaren.. -.-' pinsamt...
Hehe, men det lossnade sen.
Jag började rida och han kändes helt okej, lite spänd, hehe.
Men det var riktigt kul, inte alls samma press som på hopptävling.

Fick **,** procent.. funderar om jag ska låta er veta ;)
Jag var lite nervös,, hehe. Så jag orkade inte riktigt rida ihop honom därför släppte han formen rätt mkt och blev lite ah, spänd - Men det var ju mitt fel.

Har en film om ni vill se.

Jag ärsuper nöjd :D

Kom på plats 5 av 7 ;)

ledtråd (;


Kommentarer
Postat av: Elin

sedär! allt kan ju inte gå perfect hela tiden men riktigt bra jobbat ! :D

2011-03-06 @ 17:41:33
Postat av: Anonym

vi vill se filmen!!!!!!!!!!! :D :D :D :D

2011-03-06 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0