baaad fredag ... ):

hejsan hoppsan lille bror...
fyfan vilken bajsig och deppig dag....
jag tror inte ni inteser hut ssjukt kul det har varit att praoa på "koppla av". Så sjukt myclet vi har skrattat! Och inte bara jag och parya, utan våra handledare emmilie och johanna skratta med... Vill spola tillbaks allt! Dock så sa dom att vi skulle ringa dom och se om vi kunde hälsa på snart och så ska jag ge dom bilderna som vi fotade idag på alla hundar (:

Det kommer en feeet bildbomb får praoen sen, så hoppas ni gillar hundar också (; hahaha

iaf, idag hoppar jag över listan kanske och lägger ut bildbomben och nu ett inlägg på grejer jag inte förstår mig på, så aaah ... ska skicka iväg detta inlägg nu och sedan ska jag direkt sätta mig med nästa, så hörs snart (yy

(tråkigt inlägg....)



puffff <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0