Torsdag ridpass.

Idag blev det uteritt igen och han hade seriöst damp, HAHA !
Han var ovanligt pigg för att heta wincent och rädd för precis allt som gick att vara rädd för !? Idag red jag i alla fall till Lindome eftersom att den rundan är ganska lång och wincents mage är bacon. När man kommit till Lindome så kan man rida upp i en skog där det är jäte fint och roligt att galoppera, de flesta hästarna älskar't. Men Wincent vägra gå upp! Han tog och studsa, stegra, bocka och tvär vände och försökte galoppera iväg? Sin tur är litar jag på wincent till 110% och att han håller på så som han gör, gör mig verkligen inte rädd alls, dock blir det lite jobbigt i slutet, men annars är det ganska kul , hehe. Tillslut lyckades jag i alla fall få in honom i skogen och där uppe pinnade han på ordentligt. Även om han varit lite busig och jobbig på senaste tiden så måste jag säga att, SHIT VAD JAG ÄLSKAR ATT RIDA DEN PONNYN! Han är amazing, även om han är jobbig och dum, även om det inte finns någon i världen som kan få mig så irriterad som Wincent, så älskar jag honom till döds. Han är underbar, och han är Wincent!

Jag bjuder på lite bilder från i onsdags och idag ! :)



Wincent när han stog och tittade på den läskiga gräsklipparen.

Jag bjuder , + att bilden inte är seriös ;)

Wincent idag ..

Tjockis ... <3

Uttråkad lisa i väntan på bussen...
(jag vet att jag suger på att måla, gjorde det bara för att ...)


/ LISAAAAAAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0