Tequila ♥

Nu har Tequila (Tila) anländigt och jag kan inte säga annat än att jag är såååå kär!
Hon är helt underbart mysig, snäll och fin att man inte kan annat än att tycka om henne!
Dock är hon ganska försiktig och hon är lite rädd för män , men annars är hon skit underbar! Nu ska jag njuta
njuta och njuta, jag älskar verkligen hundar !

lyckades tyvärr inte få någon bra bild alls på henne, men ni får nöja er med dom bilderna jag tog , hehe..

Tequila ♥
- Mexikansk nakenhund.



jag har fått ljusa upp bilden rejäääääält mycket, därav kvalitén , haha ,..


fett orättvis bild, måste säga att hon ser ut som den översta bilden , dock fick den understa följa med iaf ;)

/// LIsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0