Nattinlägg om ingenting.

Asså något som för mig fett lack just nu såhär mitt i natten är att jag inte kan se sofias inlägg utan bara mina egna och dom är ju verkligen intressanta att se n'r jag nyss skrivit dom ? Asså jag r så trött att jag somnar med datan i knät snart men jag ska sörsöka skriva om dagen i alla fall.

Idag blev det stallet lite senare och när jag väl var där var jag sugen på att gå ut och gå (jo, ni hörde rätt!!!) så jag satte på wincent grimskaft och så tog vi oss en tur runt sjön. Jag försökte springa med honom så mycket jag orkade men fan vad jobbigt, min kondition suger verkligen. Wincent var duktig och höll tempot hela tiden, sprang på men skulle dock stanna vid var och varannan grästuva -,- Vi tog oss i alla fall oss runt sjön på ca 50 minuter, haha.. Nej herre gud, nu ska jag gå och tömma tårkanalerna för jag kommer inte ihåg när jag grät sist (eller just det ja, det var nog när jag, evelina och parya tittade på black beauty...) så nu ska jag se Matley & jag. Snyft. Tänkte först se hachiko men när jag ser den gråter jag så mycket att jag inte ens ser skärmen och det vill jag pallar jag och. Och nu k'nner jag att jagbabblar på om allt ointressant som går att skriva om så nu ska jag ge mig iväg ,

VI HÖRS IMON ! :D


gammmal mobilbild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0