lite update

Tänkte att jag kan göra ett inlägg hur vi ligger till just nu eftersom vi har utvecklats väldigt mycket och har kommit ut och tävlat mycket mer :)
I hoppningen så tävlar jag just nu 70 och 80 alltså LD och LC.
Han hoppar felfritt och har väl haft pet någon gång men han har kommit förbi stannafasen.
Han hoppar verkligen bra på tävling just nu.
Så vi har hoppat två felfri LC och är alltså kvalfärdiga för den klassen och slipper hoppa i Avd. B :)
I dressyren så har jag bara startat LC:1 än sålänge och det gå bra.
Ligger runt 60 % där och han går bra :)
Lite död ibland och blir lite ofokuserad ibland men han sköter sig änd bra, inga placeringar eller något sånt men han är riktigt duktig.
Nu ska jag försöka starta lite tävlingar sen ska han med till landet i sommar under 4 veckor så då blir det bara skogridning :D
Så så ligger det till ifall ni ville veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0