låååååååååång dag...

idag blir det inte så mycket bloggande från min sida för först ska jag upp till stallet halv elva och mocka och fixa åt Sony och Wincent, sedan blir det att knoppa Trident för att senare åka på tävling. Fan känner mig så jävla trött och otaggad, men men. Jag måste verkligen lära mig att säga nej...

Men i alla fall, idag följer min älskade kamera med till stallet så får vi se fall det blir några bra bilder ! :D Wincent och Sony är ganska tråkiga nu när dom går i sommarhage, hehe. 


Men nu måste jag göra mig i ordning, ska försöka hinna med inlägg senare men det är ju faktiskt BIG BROTHER FINAL IDAAAAAAAAAAAAAAG ! :D:D:D:D:D::D:D::DD:D::D:D

ni får liten bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0