gårdagen shoopping.

Igår köpte jag en till hjälm.
Fick bli en Lamicell master för att jag inte ska ha charles owen saken när jag rider ut eller när det regnar och så :)
Men lamicell var faktiskt skön!
Sen ett hårnät till dressyren, easypeasy men så fiiiint.
Älskar det!!!!!!!
verkligen skönt och mycket snyggare med bara nät!!
Synd att tanten är med på bilden för jag är mycket snyggare i det nätet än vad hon är............
JAG ÄR CEPE KUL
köpte detta nätet :)
Jättefint på, har bild på det men hittar inte minneskortet :(
Ska ha det till dressyren och jag har ju blå kavaj så det blir fint!
/SÅÅÅFIA (:
sorry för konstit inlägg men jag är trötttttttttter

Kommentarer
Postat av: Pernilla

sofia eller lisa??

2011-06-10 @ 19:28:45
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0