Dagens ridpass med lisa och Wincent.

Idag red jag och Wincent i paddocken och det kändes faktiskt som att vi börjar hitta tilbaks till dit vi var innan vi hamla i den där dumma svackan. Han kändes hyfsat fin, dock ganska seg men kan säga att han har blivit ganska rund så det är la itne så konstigt. Idag blev det mycket volter för att mjuka upp honom ordentligt efter den långa paddocksvilan, tror faktiskt den behövdes. Något som jag tycker är ett problem är när man ska fatta galopp, när han vet att han ska galoppera snart så går han och spänner sig och är som en fiol fjäder, och det är inte vad jag vill precis.

Aja, det är bara att jobba vidare, nu ska jag lägga mig och se Grey's anatomy igen , mohaha.
Återkommer imon, ska dock iväg lite på dagen , pusss.


ett år gammal bild på puff, minns att han fyllde år den dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0