Bloggtorka, OOOOY3AH

jag har helt enkel inte hunnit blogga fören nu , dagen spenderades åt att träffa parya som varit i turkiet. Bara för en vecka, men ändå, Det suger här utan henne
Igår red jag bara wincent en liten kortis i alla fall... JAg var verkligen inte på rid humör och Wincent var trött för det var varmt och bla bla bla.. Idag är jag hästledig, vilket är skönt ! Kände att jag behövde en dag ledig. Imon blir det stallet för jag ska ha wincent tis-tor istället för torsdag, fredag och söndag för jag ska iväg hela helgen, det blir trevligt. Har verkligen inget att skriva om just idag, det står helt stilla i mitt huvud men jag ska försöka knåda ihop en "Dagens vill ha" lite senare, först sk jag bara se liiiiiite mer på gray's anatomy (aa



gammal bild som Sofia fota förra sommar'n tror jag ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0