Wild horses I wanna be like you

Dagens ridpass, hmm ?
Först började jag rida, något kändes otroligt fel. Märkte sedan att han hade fått skav av sadelgjorden så det var lite blod så sadeln åkte av och jag red barbacka ist. Det släppte väl och han kämpade på.
Alltså ingenting i dressyren känns bra. Jag vill ha honom som han var i vintras, då vart han biff, min snygging.
Okej. det är ju sommar så han är ju fet och har tappat muskler, fast han får chilla nu för till hösten drar allt igång.
Ändå inga tävlingar nu :)
.
Här är bilder, tänker inte sitta och förklara mig varför vissa ser ut som dom gör. Det är sommar och jag vet att vi kan prestera otroooligt mycket bättre :) Man ska ju njuta av sommaren, camaro också!
/SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0