Sjöstjärnans ridläger 2011

Jaaa hörrni, nu sitter jag är, klockan är 10 över 8 och allting är packat.
Ni anar inte hur taggad jag är, kommer bli så himla skoj, speciellt eftersom att detta är sista året ridläger för oss.
Blev inget inlägg igår för jag hade verkligen inte tid, allt skulle packas, min ryktlåda skulle tvättas och blablabla.
En tråkig grej är dock att jag inte kommer kunna uppdatera alls under ridlägret, det fanns ju visst ingen blogg.se app
och det suger. Men vi får helt enkelt hoppas på att sofia uppdaterar och så lovar jag att det kommer komma miljader bilder när jag kommer hem nästa lördag, en vecka går fort!

Ni får ha det sjukt bra hemma för vi andra på sjöis ska rocka hela stället, kommer bli så jävla fett!
aja, måste dra dirr och äta frulle, Ha det bäst !



/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0