Sommar eller Vinter?

Jag är en sommar människa, jag gillar verkligen inte Kyla och snö, usch.
Förr gillade jag snö men nu så, nää. Mysigt om man är inne men ute, FU! Dock så var Camaro otroligt go att rida i Vintras, mycket bättre form. Inte tjock och pigg och åh, herregud vad fin han var.
Minns att jag hade fått rida ut i några veckor för att paddocken var genomfrusen. Sen så snöade det igen och då gick det att rida i den och han var så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.
.
Detta passet var han också go, ni får några bilder :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla Svenäng

Star var också så att hon gick mycket bättre i vintras i dressyr..!<3

2011-07-17 @ 10:00:10
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0