Rääääsertanten.

Kom precis hem från stallet efter att ha ridit gammeltanten som tror att hon är 5 år och i full kondition, men icke sa nicke. Pigg som satan är hon och hennes trav är gudomlig, ni anar inte (!) fast väldigt skumpig om man ska sitta ner, haha. Men hon är riktigt mysig annars, inte som Wincent, men hon är rolig, hon kan nog lära mig mycket.

Idag blev även Vårvind friserad och det behövdes kan jag säga! Tycker dock fortfarande att manen är liiite lång,
men det fick duga så länge. Funderar även på hur jag ska göra med hennes lugg. Jag vet att man inte ska klippa hästens lugg eftersom att det ser löjligt ut, men asså hennes är så sliten och ful nere på topparna att jag nästan har lust att kapa den lite trots allt. Beslut ångest typ, haha. Jag får se hur det blir med den saken, här får ni i alla fall en bild på räsertanten.

 

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: Nu syftade jag mest på de som INTE är för långa eller för "gammla". Och klart det inte gäller alla. Men det finns alltid andra alternativ...

2011-08-01 @ 10:22:17
URL: http://teamhusebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0