One last time, it's can hardly be true.

Ledsen för att jag inte hunnit uppdatera än, men jag var som sagt och tittade på
Harry töntsson och dödsrelikerna del II.
Måste säga att den var 100 ggr bättre än dödsrelikerna del I för den var ju heeelt jävla värdelös !
Haha, jag älskar när voldemort och Harry töntsson krigar, Voldemort is the shit, haha, så jäkla tuff asså! (y

Snart ska jag till Elvira och sova i alla fall och i morgon blir det att gå upp tidigt för då ska jag till Wincent, min och puffs sista gång tillsammans. Känns overkligt, känns som att det inte är sant, det är nog därför jag inte är helt förstörd. Men jag vet att det kommer bli riktigt jobbigt i morgon. Att ta allt sitt, städa bort det, som om det aldrig en varit hans. Jag har till och med ett schabrak broderat med hans namn. 3 år, plötsligt känns det som en evighet, som om det alltid varit vi, han och jag.



one choice can't change everything, right?

/ Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0