kavajer

Det är ju väldigt snyggt att ha sin kavaj på tävling, just nu har jag någon random som vi köpte av en kompis. Inget märke eller något sånt, kanske inte den finaste heller men den duger ju nu :)
Ska köpa en tröja, en snygg som jag kan ha och tävla i också antagligen, kingsland har ju snygga sånna.
.
Iaf, vill verkligen ha en animo kavaj, är såld i den. Sjukt snygga, älskar dom verkligen!
fast sen så har ju pikeur också snygga, enkel och snygg. Dock brukar pikeur vara så dyrt...
Kingslands kavaj är också snygg!
.
Fast om jag fick välja skulle det bli en Animo :)
/SOFIA

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

jag gillar pikuer kavajerna bäst (Y)

2011-07-12 @ 15:42:42
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0