Jag kan fortfarande älska dig.

every story has an end,
the only thing we can decide is how the end will be.
so let's make it to the best.




och så att ni inte missförstår, jag ska förmodligen (mamma ska ringa och prata med ägarna för jag klarar inte av det. Kommer bara gråta och inte få fram någonting, detta har varit ett jobbigt beslut!) ha wincent fram till slutet av augusti så jag verkligen hinner njuta och säga hejdå, i god tid. Dock försvinner vecka 2, 30,31,32 för 29 åker jag på ridläger och dom andra veckorna är wincent på sommarbete. Så vi har inte jätte lång tid på oss, och det gör ont som fan. Men samtidigt känns det som det rätta beslutet. Det känns bra i kroppen samtidigt som jag är helt tom. Jag har inte fattat det än. Tror aldrig jag gråtit så mycket nästan, jag gråter i vanligtvis nästan aldrig.

finaste wille.

/ Lisa.

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Hejsan



Jag känner med dig Lisa,ni har haft en fin tid tillsammans.Försök att tänka på det fina.Kram mormor

2011-07-05 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0