fråga?

Har en liten fråga, kollade på bilden jag la upp och tyckte jag såg enorm ut på honom.
Eller enorm och enorm, längre iaf.
Jag är verkligen rädd för att bli förstor för Camaro och jag vill ju behålla honom för all framtid egentligen, hade jag haft egen gård hade jag aldrig sålt honom eftersom vi gått egenom sjukt mycket och det var fanimej inte lätt att vinna ponnyns tillit.
.
Nog om det och tillbaka till ämnet, vad tycker ni? Självklart ska han inte säljas än på ett bra tag, kommer ju ha honom mycket längre till så misstförstå mig inte men det vore kul att se vad ni tyckte :)
Fast om man kollar på denna bilden så är jag ju inte för lång utan egntligen lagom, eller det är vad jag tycker.
Det är väl bara jag som är välidgt nojig(?) jag behåller nog Camaro i resten av hans liv :)
Om det ändå var så...

Kul att det låter som att jag ska sälja honom nu, eller att jag funderar på det.
Så är det verkligen inte, så ingen missförstår mig. Han ska inte säljas än eller på ett riktigt bra tag så ni vet :)
Min lilla skrutt ponny ♥
Han är allt för mig, min guldklimp :D
/SOFIA

Kommentarer
Postat av: F1

pytte du är helt perfekt på honom!

puzzzzz på er bebisar

2011-07-11 @ 22:06:11
URL: http://beccaastenbeck.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Du är inte alls stor på han

2011-07-11 @ 22:54:53
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0