Dag 1 - Presentera mig och min häst

Jag heter Sofia för er som inte vet om det, fyller 14 år och ska alltså börja åttan.
Min familj bestååår av mamma, pappa två bröder, min polle och just nu 5 katter. Haha, min stora katt har fått ungar, Über gulliga. När jag inte rider och är i stallet är jag med mina c00la vänner eller bara chillar på livet.
Jag älskar USA även fast jag aldrig vart där, sjukt. Har bestämt mig för att flytta dit när jag är äldre (H)
Min drog är Justin Bieber (8D) han är bäst i världen och ah, kommer seriöst dö om han kommer till Sverige. Nä, dö hoppas jag att jag inte gör för då missar jag ju hnm..
Min kära lilla polle heter Camaro, han är 6 år född 2005 och är typ welshkorsning?
Han är en liten livchillare och gör väl inte så mycket i önödan när det gäller ridningen. I hagen skuttar han gärna runt men när det kommer till dressyrpass i paddocken kan han försöka smita undan.
Camaro tävlas i både dressyr och hoppning, har dock inte kommit så långt eftersom han är väldigt ung.
Fick hem Camaro till mig förra sommaren och köpte honom några månader senare.
Han är en glad ponny som älskar att leka och busa, bockar gärna till på uteritter om det går fort ;)
/SOFIA

Kommentarer
Postat av: Hanna

söt häst kolla in min hästblogg:) släng in en kommentar vet jag:) fin blogg föresten

2011-07-19 @ 00:53:13
URL: http://hannnakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0