be proud of yourself

Inte bara häst nu så ni vet...
.
satt och lyssnade på denna låten...
...och kom på att det är så otroligt många tjejer som vill vara med andra och inte sig själva och allt möjligt.
Jag har accepterat mig själv, det har jag! Jag är nöjd med mig själv och jag blir riktigt stolt när jag presterar bra.
Jag behöver inte vinna någon LA för att vara stolt över mig själv och Camaro, jag var otroligt stolt över mig och Camaro när jag hoppade en felfri runda på 30 cm på styrets gård. Herregud vad lycklig jag var!
.
Kom inte på nellies blogg och folk skriver 'vill vara som dig' 'önskar jag var du' 'önskar jag var lika fin som du'
Selenas låt, Vem fan säger att du inte är fin eller vacker?
Säger någon det, ger dom ett fking finger och sträck på ryggen och visa att du visst är vacker och snygg och allt vad du är. Låt ingen klanka ner dig för att själv höja sin status, låt aldrig någon göra det.
Fattar inte hur folk kan göra sånt.
Det är fegt och äckligt att klaga på andra för att höja sin status, uscuschusch!!!
Man ska aldrig vara rädd för att visa den man är.
Gäller både personligt och i ridningen, var inte rädd för att sticka ut. Man behöver inte ha ett mål som är att vinna Sm, man kan ha ett mål att hoppa felfri, att prestera bra. Var stolt när du nått ditt mål, då kan du gå vidare men varför sätta så höga mål och tro att man är bättre då?
Man kanske säger att ingen är perfekt...
Jag säger att alla är perfekta fast på sitt egna sätt!
.
/SOFIA

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte gullig blogg<3

2011-07-14 @ 00:13:34
Postat av: elina - Islandshäst blogg

Fin blogg :)

2011-07-14 @ 01:38:34
URL: http://lillagraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0