Ändrade planer.

Ändrade planer, på fredag är sista dagen jag har Wincent.
Ägarna har hittat en ny medryttare och hon vill börja nu, så jag får helt enkelt sluta nu. Det känns ändå helt okej, självklart känns det tråkigt, men jag förstår ägarna. Så nu blir det la att börja rida Vårvind sen när jag är tillbaka, lära känna henne och mysa runt lite. Jag kommer ju fortfarande stå i samma stall som Wincent så jag kommer ju träffa honom precis lika mycket nästan och det är ju bra. Viktigast är att Wincent får det bra och det kommer han få, resten spelar egentlige inte någon roll. Men ack vad jag kommer at sakna att sitta på den ponnyryggen!



/ Lisa.

Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

Tråkigt :(( Hoppas iaf det blir bra med vårvind sen!<3

2011-07-11 @ 14:22:02
URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0