världens undrbaraste <3333

NU mina kära vänner finns filmen uppladdad p youtube och redo att visas!
Kan säga att wincent aldrig gått er så långt att han fått spån i pannluggen.
sista gången la han sig nstan ner om man såg de från sidan.
haha mjoo , lite stolt över honom är jag allt!
duktiga wincent. <3

Blev en mysig skritt och travtur tillsammans med perra och wictor.
Riktigt mysigt. Vintern är fktiskt ganska mysig tkr jag allt.

fan va jag stör mig på denna skitdatan som man måste tryck sönder knapparna på innan
det blir någon fucking bokstav. VILL HA MIN SÖTA LILLA COMPAC; INTE NN FUCKING HP

låter som att vi typ skriker? men kan säga att det gör vi inte.
Låter bara så , speciellt för perra eftersom att honhöll kameran och prata v'äldigt nära den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0