vår och sommar grejor (;

hoooolaa alla människor.
lite tråkigt att det bara blir ett inlägg om dagen men jag har tyvärr ännu inte lyckats komma på hur man
gör tidsinlägg, hehe. Men jag jobbar på de , jag lovar (:

Tänker inte ens sriva om min dag. Skola sen stallet. Hade br¨åttom så blev bara att fixa alla
grejer och pussa lite p¨å pållen. Har lite dåligt samvete när det gäller det faktiskt.
Vi brukar ju alltid mysa ( Misstolka inte?.) ganska mkt. Lilla myspåånni.

Som säkert alla hästmänniskor så har nya höökskatalogen kommit.
det fanns lika mkt fult som det fanns fint måste jag säga... 


Min mamii (mamma) seriöst hatar dessa grimmorna. Därför funderar jag starkt på att köpa den rosa till
Wincent enbart för att reta henne. Men sen måste jag ju tänka på joanna också. Hon kanske inte
vill att hennes ponny ska se så fånig ut , hahahahah. Men det skulle vart otrolig kul.
mamii's min, shit asså >.< Detär nästan värt pengarna (;


dessa schabrak tyckte jag faktiskt om. Det röda skulle varit snyggt på wicent tillsammans med ett
par fleecelindor i samma röda färg. Men nej... Jag ska hålla mig till horseshow. För jag kommer säkert 
hitta något där som jag vill ha och då komme jag säker ångra mig. Lika bra att vänta.. Snyggare 
schabrak finns (:



sjukt snyggt lackat träns. Men nej, wincent har redan ettoch det räcker gott och väl !
kanske något för dig perr till wictor ? 
han skulle varit snygg i det faktiskt !:D

hoppas ni uppskattade inlägget lite iaf. 
kram
// lisaaaa
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0