Om mej och W

Hoooooooooooooola :D
jag är då liiisafiiisa, och ja är bloggare nummer 2 (h
tänkte att jag skulle berätta lite om mig själv och wincent lite mer tydligare än vad det står
i den där lilla rutan.

OM MIG:
Jag är en glad tjej som älskar livet och att skratta.  
Mina intressen är att fota och att rida men även att
umgås med mina vänner. Tyvärr måste ja ägna
näsan hela min fritid till att plugga. -,- '
JAg går i 8;de klass på stretred skolan i kållered,
precis utan för göteborg. EN liten trevlig stad där
absolut inget händer. Roligare kan de la knappast
bli ? :oo nej , men ja trivs faktiskt rätt bra (a)
men när ja blir gammal nog ska ja lååååångt bort!
Just nu är mitt mål att bli psykolog i ett annat land
eftersom att ja tycker jobbet verkar otroligt
intressant och roligt :)

OM WINCENT:
hahaha , detta blir nog lite l'ättare att skriva om eftersom
att jag verkligen hatar att skriva om mig själv >.<
iaf, wincent är en kraftig maxad D ponny korsning.
Han är mellan raserna Connemara och new forest
men ser mest ut som en new forest eftersom att han 
är inte så smäcker och han har en riktig new forest
"röv" , hehe. Iaf , Wincent är den mest otroliga och
underbara ponny ja har träffat. Denna ponnyna har
så sjukt mycket personlighet imon sig. Så mkt häst
i en liten förpackning. Wincent är otroligt lugn..
och då menar jag O T R O L I G T lugn ! Om han fick
bestämma skulle allt gått i snigelfart och inget skulle
bli gjort. men han är bäst ändå. Man måste bara hajja
hur han fungerar lite, då e han inte riktigt lika seg (aaa'
Wincent är även otroligt lättlä'rd när de gäller trix så
just nu vill ja lära honom att ligga men en så länge
är vi fortfarande på ruta 1 för han tror att han ska
på marken istället. Knasponny <3


nu orkar jag verkligen itne skriva något mer , men nu
har ni fått mkt fakta på mej och wincent, Hoppas det
duger (a) Nu blir det till att blogga varje dag så besök:D
min och sofias blogg kmr äga ut dressyrmupparna !,
elr kanske itne, men vi kan försöka (a
hadé bra kra bloggläsare , kram lisa :D





haha wincent visar sitt älsklingstrix,
------------------------------------------------------->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0